move-up.pl

move-up.pl

Rekreacja – jak wypoczac

Wszystko czego potrzebujesz to proste ćwiczenia mc butt dla wielkich treningów glute i stonować swój Tush. Plus, można zrobić wszystko z najlepszych mc tyłek i uda ćwiczenia w pozycji stojącej.

Pierwsze ćwiczenie jest szeroki rozstaw kół squat. Poprzez umieszczenie siebie w szerokiej postawie jesteś w stanie łatwiej wcisnąć swoje biodra do tyłu, pomagając pracować z tyłu nogi bardziej kiedy squat. Więc w tym butt ćwiczeniu wcisnąć swoje biodra do tyłu, podczas gdy w kucki i ściskając się nasycić, a następnie powrócić do góry.

Następnego mc ćwiczenia kierowania swój tyłek, że będziesz wykonywać to kelner Łuk . Przy tym ćwiczeniu chcesz wziąć jedną rękę i szczypta skórę dolnej części pleców, a jednocześnie z drugiej strony i umieszczenie go w całej klatce piersiowej.

Na tym stanowisku będziesz łuk do przodu, jeśli były kelner przy stole i ściśnij nasycić wrócić do góry. Tylko zakręt tak daleko nad jak można jednocześnie ściskając cal skóry z dolnej części pleców w dolnym położeniu z bioder odsunęła. Jeśli jesteś mało elastyczne, a następnie będziesz bardziej niż prawdopodobne, poczujesz napięcie w ścięgna, jak również.

Po pierwszych dwóch tyłek ćwiczenia będziesz przejść do rozłamu przysiadu, znany również jako stacjonarny lonży. Aby wykonać to zadanie, należy umieścić jedną nogę do przodu i jedną nogę do tyłu. Rzućcie biodra prosto w dół i wycisnąć glute i czworogłowego tej przedniej nogi, aby powrócić do góry. Utworzyć kopię nogi będą wykorzystywane wyłącznie do równowagi.

Następnego mc ćwiczenie jest nieco bardziej dynamiczna i jest znany jako odwrotnej lonży. Krok do tyłu, upuścić biodra prosto w dół, wycisnąć glute, a następnie wyciągnąć się z powrotem w górę.

Po odwrotnej lonży można następnie wykonać step-up. W tym ćwiczeniu ważne jest, aby stanąć z dala od ławki.
napisane przez: